Pixco Metal Quick Release L Plate Bracket Holder Hand Grip Vertical External For Olympus EM1 II Camera Olympus EM1 III Camera Estimated Price : £ 13.29

December 12, 2020

Pixco Metal Quick Release L Plate Bracket Holder Hand Grip Vertical External For Olympus EM1 II Camera Olympus EM1 III Camera from Pixco

Pixco Metal Quick Release L Plate Bracket Holder Hand Grip Vertical External For Olympus EM1 II Camera  Olympus EM1 III Camera

Category : Camera & Photo,Accessories,Flash Accessories,Camera Brackets
  • When a slow shutter photo or a one-handed snapshot demands a steady camera, the hand grip adds confident support. Highly recommended when using a zoom or other large lens.
  • It is explicitly designed to allow users to open the camera's battery cover for speedy access to the battery or memory card even while the grip is mounted on a tripod.
  • Make sure this fits by entering your model number.
  • Offering a more abundant, more comfortable to hold grip for your camera, the External Metal Grip is a simple accessory to improve your handling while shooting. Well-designed, the battery is accessible with the grip attached. Additionally, this grip features integrated Arca-type compatible rails.
  • Compatible with:Olympus EM1 II Camera
Date first available : 17 July 2019
Manufacturer reference : 110256

List Price : £ 13.29

Estimated Price : £ 13.29


Buy Now


Pixco Metal Quick Release L Plate Bracket Holder Hand Grip Vertical External For Olympus EM1 II Camera  Olympus EM1 III Camera Pixco Metal Quick Release L Plate Bracket Holder Hand Grip Vertical External For Olympus EM1 II Camera  Olympus EM1 III Camera Pixco Metal Quick Release L Plate Bracket Holder Hand Grip Vertical External For Olympus EM1 II Camera  Olympus EM1 III Camera Pixco Metal Quick Release L Plate Bracket Holder Hand Grip Vertical External For Olympus EM1 II Camera  Olympus EM1 III Camera Pixco Metal Quick Release L Plate Bracket Holder Hand Grip Vertical External For Olympus EM1 II Camera  Olympus EM1 III Camera Pixco Metal Quick Release L Plate Bracket Holder Hand Grip Vertical External For Olympus EM1 II Camera  Olympus EM1 III Camera Pixco Metal Quick Release L Plate Bracket Holder Hand Grip Vertical External For Olympus EM1 II Camera  Olympus EM1 III Camera

Pixco Metal Quick Release L Plate Bracket Holder Hand Grip Vertical External For Olympus EM1 II Camera (Olympus EM1 III Camera)


#Pixco #Metal #Quick #Release #Plate #Bracket #Holder #Vertical #External #Olympus #Camera #Olympus #Camera Size Name strong Olympus EM1 III Camera strong b Introduction b When a slow shutter photo or a one-handed snapshot demands a steady camera the hand grip adds confident support Highly recommended when using a zoom or other large lens b Feature b Offering a more abundant more comfortable to hold grip for your camera the External Metal Grip is a simple accessory to improve your handling while shooting Well-designed the battery is accessible with the grip attached Additionally this grip features integrated Arca-type compatible rails It is explicitly designed to allow users to open the camera s battery cover for speedy access to the battery or memory card even while the grip is mounted on a tripod b Compatible with b Olympus EM1 II Camera b Package Include b 1pcs X Pixco Metal Quick Release L Plate Bracket Holder Hand Grip Vertical External For Olympus EM1 II Camera Release, Bracket, Holder, Vertical, External, Olympus, Camera, Olympus, Camera

Previous
Next Post »
0 Comment Pixco Metal Quick Release L Plate Bracket Holder Hand Grip Vertical External For Olympus EM1 II Camera Olympus EM1 III Camera Estimated Price : £ 13.29